2010. november 3., szerda

Hurrá, van időm :((

Mi is egy blog célja? Jó kérdés, nem tudom a választ. Az biztos, hogy én személy szerint soha nem szoktam blogokat olvasni. Hogy akkor miért kezdtem blogírásba? A válasz így hangzik:

Az úgy kezdődött, hogy már az elmúlt héten is kitört rajtam valami nyavaja. Kaptam antibiotikumot meg ami ilyenkor szokásos, de nem feküdtem ki a betegséget, így hát szombatra ismét szarul voltam, ahogy kell. A változatoság kedvéért, most a fertőzés a jobb fülemre mászott rá és kaptam egy csinos középfülgyulladást. Hát mit mondjak, kevés szörnyűbb fájdalmat tudok elképzelni ennél. Na mindegy, a lényeg, hogy most elhatároztam, hogy kifekszem a betegséget, úgy ahogy kell. Ennek következtében van egy csomó időm, amit egy váratlan ötletnél fogva úgy gondoltam, abba (is) fektetek, hogy elkezdek blogot írni.

Már az elején szeretném tisztázni azonban, hogy ez nem Lázár Zolika blogja, hanem a 5 YARDS zenekaré, így remélem, hogy hamarosan Tamás bejegyzéseit is olvashatjátok itt.

A cél tehát az, hogy a Facebookon megjelenő zenekari bejegyzések mögött húzódó történéseket részletesebben ismertessük, illetve, hogy néhány számunkra fontos témában véleményt nyilvánítsunk.

Kezdetnek itt van például az RTL Dalversenye.



Gondolom, már mindenki hallott róla. Adva van ugyebár az RTL X-Faktor elnevezésű zenei tehetségkutatója, és a szerkesztők elhatározták, hogy lehetőséget biztosítanak azoknak a versenyzőknek is akik kiestek a versenyből. Ez volt az indulás, de aztán már az X-Faktoros háttér lényegtelenné vált. Én teljesen véletlenül - már nem is emlékszem, hogyan - szereztem tudomást a versenyről és gondoltam, jó ötlet, ha benevezem Tamás dalát a Harc után-t. Fel is töltöttem a videót és lesni kezdtem, jönnek-e a szavazatok. Az első kellemes meglepetés akkor ért, amikor a szerkesztők napokig kint hagyták a főoldalon az ún. Szerkesztői videók között, vagyis elnyerte a szerkesztők tetszését. Jöttek is szépen a szavazatok: pár hét alatt összetettben a 2-3 helyig küzdöttük fel magunkat, míg a pop-rock kategóriában már régóta az első helyen állunk. Szépen folyt a verseny, érkeztek a szavazatok, aztán egy nap váratlanul levelet kaptunk az X-Faktor szerkesztőségétől, hogy a dalunk felkeltette az érdeklődésüket és szeretnének Tamással riportok készíteni. Majd' kiugrottunk a bőrünkből örömünkban. Ez az!!! Emiatt neveztünk be ide, nem a laptop meg a mosógép miatt. Ha minden igaz, így hamarosan Tamást is láthatjátok az X-Faktor szünetében, ahol röviden bemutatkozhat.

És akkor most a feketeleves: az elmúlt héten néhányan (4-en) úgy gondolták, hgy valamiféle számítógépes trükkel felpörgetik szavazataik számát, így megjelentek és természetesen a lista élére álltak a - a 20-30 ezres szavazatszámú szörnyszülöttek. Olyan dalokról van szó, amelyek gyakorlatilag értékelhetetlen minőségűek: az ének hamis, a dalszerkezet óvodás, a hangszeres kíséret szánalmas. Teljesen elkeseredtem, hogy most akkor ez a verseny erről fog-e szólni, de szerencsére néhány nap után jelezték a szerkesztők, hogy ezeket a "pályaműveket" az első fordulót követően kizárják a versenyből. Csalók! Hallelujah...

Na, egyelőre ennyi, megyek vissza az ágyikóba...

3 megjegyzés:

  1. Szeva!Engem dalversenyről ismerhettek Attitude1986 néven:)Nem szokásom nagyon blogokat nézni, de láttam, hogy kiírtátok számotokhoz, hogy a dalversenyről is írtok...elolvastam ennek köszönhetően az előző bejegyzéseseiteket is amit nagyon érdekesnek találtam és örülök,hogy ilyen intelligensen gondolkoztok a világról.Ehhez a részhez annyit fűznék hozzá ami kb a mai napom tapasztalata egy musicalből, de nagyon tetszik a felfogás: Ne olyannak lásd a világot amilyen, hanem amilyen lehetne!Ezt akár a versenynek is címezhetjük, mert ha elképzeljük, hogy lesz zsűri és fair verseny lesz akkor egy jó dolog fog kisülni belőle...bár persze a fő cél, hogy a tehetséges dalírókat megismerjék az emberek tök mind1 h kiviszi el a fődíjat....tehetséges zenészek már pedig vannak, mert már van feltöltve azért pár maradandó alkotás. Egy kérdésem lenne azzal kapcsolatban, hogy rátok írtak, mert rám is. Konkrét időpontot egyeztettetek már?mert én rájuk írtam aggódva,hogy megkapták-e levelem és mondták,hogy no para vannak terveik velem,de majd értesítenek telón...ti hogy álltok ezzel?
    Meg nem teljesen értettem az uccsó commenteteteket a számomra, de nem akartam már ott kérdezősködni. Ha van kedvetek felvenni velem a kapcsolatot és zenéről beszélni attitude1986@freemail.hu msn is, de facebookon is megtaláltok ez alapján!további szép napot és sok sikert a versenyhez:)

    VálaszTörlés
  2. Szia-szia,
    Igen, nekünk sem mondtak konkrét időpontot az RTL-nél, bár már 3 levelet is írtak.
    Nagyon tetszik, ahogy énekelsz, a mi énekesünk is valami hasonló felfogásban énekel és csak elfantáziáltam azon, milyen állat lenne két ilyen tehetséges emberrel egy zenekarban lenni :)

    VálaszTörlés
  3. Nem tartom lehetetlennek:) Nagyon tetszik nekem is amit csináltok legalább is ez a szám mindenképp!

    VálaszTörlés